Subject: Elektriprojekti LC2189 kooskõlastamine
From: "Rummel, Uudo" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Oct 2024 17:12:34 +0300

Tere.

Saadan kooskõlastamiseks elektriprojekti „LC2189 Reedi kinnistu liitumine
Tõutsi külas, Otepää vallas, Valga maakonnas“ (manuses kooskõlastuse
taotlus, seletuskiri ja asendiplaanid   DWG ja PDF formaadis, IKÕ plaan).

Projekteeritud rajatised asuvad riigitee nr.23154 Ilmjärve – Kontsu tee
kaitsevööndis km 1,35 ning ristuvad riigiteega  kilomeetril 1,35.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Uudo Rummel

projekteerija

Tomuski tee 2, 71067 Mustivere küla Viljandi vald

Mob +372 5164549

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.